Najczęstsze pytania

1. Na jakim papierze drukowane są kartki?
Wszystkie kartki i zaproszenia drukujemy cyfrowo na sztywnym, kredowym papierze Xerox 300 gsm. Dzięki temu twoje kartki nie tylko doskonale wyglądają, ale i są trwałe i odporne na zniszczenia.
 
2. Czy do kartek dołączone są koperty?
Obecnie nie dołączamy do kartek kopert, ale planujemy wprowadzić taką możliwość.
 
3. Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?
Kolory na monitorze zawsze różnią się nieco od wydruku, ponieważ na wydruku i w obrazie cyfrowym wykorzystywane są inne przestrzenie barwne. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB (mieszanka 3 kolorów - czerwony, zielony, niebieski), a wydruk w przestrzeni kolorów CMYK (mieszanka 4 kolorów - cyjan, magenta, żółty, czarny). Ponadto na postrzeganie kolorów wpływa oświetlenie, pora dnia, kolory ścian w pomieszczeniu

4. Czy lovelycards.pl ingeruje w projekty?
Zamówienia w LovelyCards są w pełni zautomatyzowane, dlatego twoja kartka wygląda dokładnie tak jak ją zaprojektowałeś. Nasi graficy nie ingerują w jej wygląd. W wyjątkowych przypadkach możemy poprawić drobne błędy jeśli zgłosisz je zanim wydrukujemy twoją kartkę. Prosimy więc, byś przed wysłaniem zamówienia go dokładnie sprawdził.
 
5. Czy istnieje minimalna ilość zamówienia?
Kartki w LovelyCards sprzedajemy w pakietach po 10 sztuk. Jeśli potrzebujesz większej ilości wystarczy w koszyku (już po zaprojektowaniu) zwiększyć liczbę pakietów, np. chcąc zamówić 60 sztuk w koszyku zwiększ ilość do 6 pakietów (10 sztuk w pakiecie x 6).
 
6. Można coś zmienić na kartce jeśli produkt jest w realizacji?
Niestety, nie jest to możliwe. Dlatego zanim zamówisz produkt, dokładnie sprawdź czy wygląda tak jak sobie tego życzysz i czy w tekstach nie ma błędów i literówek.
 
7. Czy w obrębie jednego projektu można personalizować kartki, np. zmieniać imiona, zdjęcia?
Każda kartka może być osobno spersonalizowana w obrębie tego samego projektu. Aby dodać “dane seryjne” jak np. imię, nazwisko adresata różne na każdej kartce - trzeba stworzyć projekt i później kopiować go z poziomu koszyka i każdą zedytować w kreatorze. Na każdą kartkę musisz wprowadzić wybrane dane osobno.
 
8. Można zamówić karty bez tekstu do wpisania go ręcznie?
Tak, wystarczy zostawić miejsce na ręcznie wpisany tekst albo wykropkować miejsce, w którym ten tekst ma się znaleźć.
 
9. Możliwa jest dostawa za granicę?
Niestety nie wysyłamy naszych kartek za granicę.
 
10. Można dodać swoje logo na kartce?
Tak, do szablonu można wgrać swoje logo w formacie .jpg i umieścić w dowolnym miejscu na kartce.