Jak zamawiać?

Zamówienia
  1. Wybierz szablon i przejdź do kreatora online.
  2. Dodaj teksty, zdjęcia i efekty graficzne
  3. Dodaj projekt do koszyka (w prawym górnym rogu)
  4. Ustaw ilość egzemplarzy
  5. Wybierz sposób przesyłki
  6. Kliknij przycisk ZAMÓW
  7. Dokonaj płatności

Uwaga! Dla każdego koszyka każdorazowo generowany jest indywidualny numer konta. Prosimy, by zwrócić uwagę na poprawność numeru. Jeśli przelew jest realizowany na inny nr konta, czas zlecenia może się wydłużyć. Prosimy wtedy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu przeksięgowania płatności i oznaczenia danego koszyka do realizacji.

Jakiś problem z zamówieniem? Chętnie pomożemy.
Napisz na zamowienia@sweethomedecor, albo zadzwoń 17 2755283.



Zakładka TWÓJ KOSZYK

Tu znajdują się produkty przed zamówieniem i wszystkie informacje dotyczące zamówienia konkretnych projektów podzielone na następujące kolumny:

  1. Produkty ­ widzisz tu nazwy wszystkich produktów, które znajdują się w twoim koszyku PRZED zamówieniem. Jeśli przy nazwie produktu jest napisane „(Kod promocyjny)”, oznacza to, że kupujesz kod zerujący cenę, a nie zamawiasz realizację projektu.
  2. Nazwa projektu ­ nazwa, którą wpisałeś w kreatorze. Możesz ją edytować, używając ikonki w ołówkiem.
  3. Nr ­ dotyczy numeru twojego zamówienia
  4. Data dodania ­ określa kiedy dodałeś produkt do koszyka.
  5. Liczba sztuk ­ określa wielkość zamówienia. Tutaj możesz zwiększyć lub zmniejszyć ilość sztuk danego projektu przed zamówieniem.
  6. Kod promocyjny ­ tu wpisujesz kod, który obniży lub wyzeruje koszty twojego zamówienia. Kod, po wpisaniu, zatwierdź zielonym OK. Wpisany kod możesz usunąć za pomocą ikonki kosza.
  7. Cena ­ informuje o kwocie, jaką zapłacisz za dany produkt.
  8. Przesyłka ­ wyświetla koszt wysyłki danego produktu.
  9. Dodatki ­ możesz wybrać dodatkowe elementy i cechy swojego produktu, np. 10. Łącznie ­ informuje o całkowitym koszcie za realizację danego projektu.
  10. W ostatniej kolumnie znajdziesz kilka opcji dotyczących projektu ­ możesz go usunąć, podglądnąć, edytować lub powielić wybierając opcję skopiuj.

Poniżej, po lewej stronie wybierasz sposób wysyłki, prawej podsumowanie koszyka.

By zrealizować wybrane projekty, kliknij Zamów, następnie podaj adres do wysyłki oraz dokonaj płatności.


Zakładka ZAPISANE PROJEKTY

Tutaj znajdziesz projekty, które zapisałeś, a których jeszcze nie zamówiłeś. Wszystkie informacje znajdziesz w następujących kolumnach:

  1. Nr ­ przedstawia numer zamówienia, który pomaga identyfikować wszystkie Twoje zlecenia.
  2. Nazwa projektu ­ nazwa, jaką nadałeś swojemu projektowi w kreatorze.
  3. Data dodania ­ data, kiedy po raz pierwszy zapisałeś dany projekt w koszyku.
  4. Kolumna Produkt ­ informuje jakiego typu jest projekt np. zaproszenie
  5. Edycja Projektu ­ klikając Edytuj możesz przejść do kreatora i zmienić coś w projekcie
  6. Usuń ­ klikając Usuń możesz usunąć projekt ze swojego koszyka.

Zakładka HISTORIA ZAMÓWIEŃ

W Historii zamówień znajdziesz wszystkie zamówione do tej pory projekty podzielone na koszyki. Zakładka podzielona jest na następujące kolumny:

  1. Nr koszyka ­ widzisz numery zamówionych do tej pory koszyków.
  2. Data zamówienia ­ informuje, kiedy zamawiałeś dany koszyk zleceń.
  3. Cena ­ przedstawia koszt wszystkich projektów w danym koszyku.
  4. Cena dostawy ­ informuje, ile zapłaciłeś za wysyłkę produktów w danym koszyku.
  5. Łącznie ­ pokazuje łączny koszt poniesiony podczas zamawiania danego koszyka.
  6. Status ­ informuje na jakim etapie realizacji znajduje się twoje zamówienie.
  7. Szczegóły zleceń w koszyku – przedstawia poszczególne projekty jakie zamówiłeś w danym koszyku.
  8. Płatność – jeśli jeszcze nie zrealizowałeś płatności za dany koszyk, tutaj znajdziesz przycisk, który ci to umożliwi.

Zakładka KODY PROMOCYJNE

Tutaj znajdziesz wszystkie kody zakupione w opcji Kup Teraz.

  1. Kod ­ zawiera wszystkie zakupione przez Ciebie kody.
  2. Nr koszyka – jest to nr koszyka, w którym został zakupiony dany kod.
  3. Produkt ­ informuje jakiego produktu dotyczy dany kod.
  4. Ilość ­ prezentuje ilość produktów objętych kodem.
  5. Data utworzenia ­ informuje kiedy został utworzony dany kod.
  6. Kolumna Status ­ informuje czy wykorzystałeś już kod.


Jak zamówić ten sam produkt?

Na LovelyCards możesz kolejny raz zamówić ten sam projekt kartki. Postępuj wg instrukcji:

  1. Zaloguj się na swoje konto użytkownika
  2. Przejdź do Historii Zamówień
  3. Znajdź projekt, który chcesz jeszcze raz zamówić
  4. Kliknij Zobacz zlecenia, a następnie Zamów ponownie
  5. Zostaniesz przeniesiony do kreatora online
  • nanieś poprawki w projekcie i przejdź do koszyka
  • jeśli nie chcesz nic poprawiać od razu przejdź do koszyka
  1. Zamów projekt jak poprzednio (ewentualnie link do zamawianie)


Informacje dodatkowe
  • Zamówienia przesyłane są automatycznie, dlatego nie łączymy zamówień z różnych koszyków. Do każdego koszyka można dodać dowolną liczbę produktów.
  • Usunięcie produktu z koszyka jest równoznaczne z usunięciem go z serwera LovelyCards. Jeśli chcesz zamówić produkt później ­ odznacz go jako produkt nie zamawiany, zostanie on automatycznie dodany do kolejnego koszyka.
  • Promocje zwykle nie obejmują kosztów przesyłki. Koszty wysyłki każdorazowo naliczane są automatycznie po zaprojektowaniu kartki w kreatorze, prosimy nie naliczać ich samodzielnie.
  • Logo LovelyCards można usunąć z kartki za dodatkową opłatą. Jeśli chcesz usunąć logo w koszyku kliknij Dodatki.